Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Η σοκαριστική αποκάλυψη του Φώτη Σεργουλόπουλο!


Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν καλεσμένος στον Πέτρο Κωστόπουλο και με αφοπλιστική ειλικρίνεια μίλησε πρώτη φορά για την προσωπική του ζωή και τις ερωτικές επιλογές του! «Για την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου δεν ήθελα ποτέ να πω ψέματα. Είχα συντρόφους στο παρελθόν, πάρα πολύ καλούς» είπε ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο Πέτρος Κωστόπουλος είπε: «Το ‘πες».... Ο Φώτης είχε μόλις ξεκινήσει να αποκαλύπτει πράγματα γι'αυτόν!
«Τους αγαπούσα. Δεν έχω στενοχωρήσει ποτέ κανέναν» συνέχισε ο παρουσιαστής. «Η ζωή είναι περίεργη, οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι και πρέπει στη ζωή τους να αποφασίζουν ποιο δρόμο θα ακολουθήσουν. Υπάρχει τίμημα, αν ακολουθήσεις από δω, υπάρχει τίμημα. Αν ακολουθήσεις από κει, υπάρχει τίμημα. Το θέμα είναι τι αντέχεις να πληρώσεις. Εγώ αυτό που αντέχω να πληρώσω είναι να αισθάνομαι εγώ άνετα με τον εαυτό μου. Και να είμαι κύριος του εαυτού μου. Να μην έρθει κανένας να μου πει, πρέπει να κάνεις έτσι γιατί κοινωνικά έτσι πρέπει να ‘σαι.»
Για το πως τον αντιμετωπίζει το περιβάλλον του, ήταν απόλυτα ειλικρινής: «Κάνω μια δουλειά η οποία με εκθέτει στον κόσμο, με κάνει να είμαι ανοικτός και να ενδιαφέρονται για μένα. Δεν θα υπήρχε μεγαλύτερο μαρτύριο από το να κρύβομαι και να λέω ψέματα.» Για την οικογένεια του μίλησε με τα καλύτερα λόγια: «Οι γονείς μου, οι παρέες μου ήταν σε ένα κλίμα που με υποστήριζαν. Οι γονείς μου μ’ αγαπάνε πάρα πολύ. Δεν νομίζω οτι θα ‘θελα να ‘χα ζήσει τη ζωή μου διαφορετικά.»
Για τις κακίες που μπορούν να πουν γι’ αυτόν, ο Φώτης ήταν ξεκάθαρος: «Δεν με ενδιαφέρει αν ένας άνθρωπος πει καμιά βρωμοκουβέντα διότι δεν θα έκανα παρέα μαζί του. Να βγει ένας άνθρωπος άξεστος και να πει κάτι άσχημο, είμαι σίγουρος οτι το βράδυ θα τη χτυπάει τη γυναίκα του. Οπότε δεν με αφορά ο συγκεκριμένος άνθρωπος.»
Και τότε τα πήρε -ελαφρώς-: «Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ζουν μεγάλα δράματα για να αντιμετωπίσουν τον εαυτό τους και την οικογένεια τους. Όσο οι άνθρωποι είναι πιο ελεύθεροι, τόσο φοβούνται οι άλλοι οι οποίοι δεν θέλουν να είναι ο άνθρωπος ελεύθερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου